czwartek, 9 stycznia 2014

Serum do Twarzy z Olejkiem Arganowym: Delia cosmetics



Dzisiaj przedstawię wam kosmetyk, który od pierwszego zastosowania (chociaż w to nie wierzyłam) niesamowicie rozpieścił moją skórę! Mowa tu o Regenerującym Serum do Twarzy z Olejkiem Arganowym firmy Delia cosmetics.


Moja skóra jest bardzo wymagająca, wrażliwa, tłusta, skłonna do trądziku, a jednocześnie czasami się rozmyśla i jest sucha jak wiór. Ciężko wytrzymać z tymi jej fochami. :P
Ale zacznijmy może od początku.





Co znajdziemy w tej pięknej szklanej buteleczce i co pisze o zawartości producent:


- Olej arganowy ‘’Eliksir Młodości’’ – doskonale nawilża i ujędrnia; przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność.

- Olej migdałowy – zmiękcza naskórek i wzmacnia jego barierę ochronną.

- Olej sojowy – intensywnie odżywia i działa przeciwzmarszczkowo.

- Oliwa z oliwek – regeneruje, wygładza i koi.

- Witamina E – neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników




Skład cudowny! 

Czytamy dalej:

„Serum do twarzy Argan Care to skoncentrowany preparat stworzony z myślą o kompleksowej pielęgnacji skóry wymagającej intensywnej regeneracji, wzmocnienia i wygładzenia. Wszechstronne działanie kosmetyku oparte jest na niezwykłym bogactwie składników aktywnych.
Synergia działania olejku arganowego wraz z pozostałymi szlachetnymi składnikami daje widoczne efekty (intensywnej regeneracji, wygładzenia i odżywienia) już po pierwszym zastosowaniu. Skóra zostaje elastyczna, aksamitnie gładka i pełna blasku.”

Sposób użycia:

Preparat delikatnie nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Zaleca się stosować na noc, 2 razy w tygodniu.




Co ja o nim myślę:


Stosuję preparat od miesiąca i jestem zachwycona. I tak, jak możemy przeczytać na opakowaniu, po pierwszym zastosowaniu budząc się rano nie mogłam uwierzyć. Moja skóra była gładka, nawilżona, po prostu promieniała! Mimo małej buteleczki, preparat jest bardzo wydajny, wystarczą 2 kropelki, by nałożyć go na całą twarz i szyję. Producent załączył do opakowania pepitkę, dzięki czemu łatwiej się go nakłada i z pewnością, gdy skończy mi się ten cudowny specyfik, wykorzystam buteleczkę do własnoręcznie robionych kosmetyków. Zapach jest przyjemny. Cena bardzo niska jak na tak cudowne działanie. Z pewnością zagości na mojej półeczce nie raz, nie dwa, a za każdym razem jak tylko się skończy! :D




2 komentarze:

  1. Ale artystyczne zdjęcia ;)
    zaraz wpadne i sprawdze jak dziala :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że piszesz! :) Obyś miała więcej chęci, niż ja ;D

    OdpowiedzUsuń